czwartek, 5 grudnia 2013

Pomysły na prezenty do 100 zł

Cześć Dziewczyny!

W związku ze zbliżającym się świętami i trwającym już pierwszym tygodniem grudnia, dopada nasz szaleństwo zakupów:) Dziś chciałybyśmy pokazać Wam pierwszą z naszych propozycji prezentów świątecznych, tym razem do 100 zł. To kilka drobiazgów, które możecie kupić swoim mamom, babciom, siostrom, koleżankom oraz oczywiście sobie;) Za tydzień ukarze się druga część zawierająca prezenty do 200 zł,  a w ostatnim tygodniu przed Świętami pokażemy propozycje dla Gwiazdorów, którzy nie mają ograniczeń:)


1.       Nuxe zestaw świąteczny dostępny w Super-Pharm w cenie ok. 100 zł
2.       Clinique Chubby Stick Intense Moisturizing Lip Balm dostępny np. w Sephora w cenie 79 zł
3.       Sephora paletka do makijażu 8 cieni, dostępna oczywiście w Sephorze w cenie 39 zł!!!
4.       Zalotka Shu Uemura dostępna np. na allegro w cenie do 100 zł
5.       L’oreal glam box – dostępny w Rossmannie, Hebe i Super-Pharm w cenie 79 zł
6.       Revlon lakier z limitowanej edycji w kolorze Rich w cenie 19,99 dostępny m.in w Hebe i Super-Pharm
7.       Sephora brokatowa maskara + eyeliner dostępny w Sephorze cena: 49 zł
8.       Real Techniques starter kit dostępny na allegro w cenie ok. 90 zł
9.       Tangle Teezer dostępny na allegro w cenie ok. 50-60 zł
10.   Sephora zestaw do kąpieli Enigmatic: płyn do kąpieli i pod prysznic, mleczko do ciała, peeling do ciała myjka, dostępny w Sephorze w cenie 99 zł
11.   Babyliss lokówka 38mm pro curl glamour dostępna na allegro w cenie do 100 zł

Mamy nadzieję, że pomogłyśmy choć trochę w doborze prezentów dla naszych najbliższych. Bo przecież zakupy z myślą o zrobieniu komuś prezentu są najprzyjemniejszą częścią przygotowań świątecznych


Pozdrawiamy,
O&A

12 komentarzy:

  1. Dziewczyny! Następnym razem uwzględnijcie jakiś drobiazg nadający się dla faceta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja Tangle Tezzera mam, jestem mega zadowolona dlatego kupiłam go siostrze w tym roku w prezencie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne pomysły! Zestaw Nuxe wygląda świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paletke z Sephory to ja tez bym chciala.... :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi na tę chwilę bardziej przydałyby się jakieś propozycje dla mężczyzn :D

    OdpowiedzUsuń
  6. tą paletką z Sephory na pewno bym nie pogardziła ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja mam problem z prezentem dla faceta D

    OdpowiedzUsuń
  8. Zestaw z Nuxe i kredki z Clinique <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...