poniedziałek, 2 grudnia 2013

Ulubieńcy listopada 2013

Cześć Dziewczyny!

Wraz z końcem miesiąca przychodzi moment podsumowania. Pokażemy Wam dzisiaj kosmetyki, które albo są z nami od dawna i które świetnie się sprawdzają, a były często używane w tym miesiącu oraz kosmetyki, które w tym miesiącu dopiero odkryłyśmy…


1.       Pomadka Maybelline Hydra Extreme w kolorze 720 pinky beige – neutralny kolor, nawilżające właściwości i dobra trwałość to coś czego szukamy jesienią w pomadkach codziennych. Recenzja tutaj - klik klik
2.       Podkład Rimmel stay matte – dobry produkt na co dzień. Recenzję znajdziecie tutaj - klik klik
3.       Korektor bourjois health mix – największe odkrycie tego miesiąca – ideał (nie boimy się użyć tego słowa i nie rzucamy w tym przypadku słów na wiatr). Zapraszamy do przeczytania recenzji - klik klik
4.       Woda termalna Uriage – cudowny produkt, aby uwierzyć, trzeba wypróbować. Recenzję znajdziecie tutaj - klik klik
5.       Olejek L’oreal Elseve do włosów farbowanych – używamy go codziennie, stanowi świetne wykończenie fryzury, nadaje włosom blasku i sprawia, że wyglądają na zdrowe i zadbane. Recenzja pojawiła się tutaj – klik klik
6.       Lakier do paznokci h&m w kolorze autumn sunset – nazwa mówi sama za siebie, lakier (nie)tylko na jesień. Został przez nas wyróżniony w poście o top lakierach na jesień - klik klik
7.       Dove summer glow samoopalający balsam do ciała – świetny na jesień, aby nadać skórze zdrowego blasku i odrobiny brązowego koloru. Bardzo dobry produkt, który łatwo się aplikuje, nie narobimy nim sobie smug, a opalenizna jest bardzo subtelna. Słabo nawilża, ale zawsze, a zapach jest do zniesienia.

Jacy są Wasi ulubieńcy miesiąca? A może wśród nich jest jeden z naszych ulubieńców?

Pozdrawiamy,
O&A

29 komentarzy:

  1. Miałam ten balsam z Dove, ale nie specjalnie mnie zachwycił :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u nas się sprawdził, ale może dlatego, że jesteśmy z natury blade, a on jest bardzo naturalny:)

      Usuń
  2. Wodę Uriage od dawna mam ochotę wypróbować, ale zawsze o niej zapominam w czasie kosmetycznych zakupów ;) Lakier wygląda cudnie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Żałuję, że nie kupiłam sobie tego korektora Bourjois, ale w sumie mam jeszcze korektory :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak wykończysz, to koniecznie wypróbuj, może się okazać, że nie będziesz chciała już próbować żadnych innych:)

      Usuń
  4. Nie znam niczego :P Ale w sumie po promocji w Rossmannie obudziłam się jak z ręką w nocniku, że ja podkładu dobrego nie mam... Może skuszę się na ten Rimmel... Mam 3 podkłady, jeden zapycha, a dwa mi się utleniły i są pomarańczowe :/

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. my mamy ten przeznaczony dla jasnej karnacji i nie nadaje absolutnie pomarańczowego koloru, jest bardzo delikatny:)

      Usuń
  6. Śliczny kolorek tej pomadki ;) Muszę kupić wreszcie tą wodę termalną.

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawialm sie nad ta pomadka:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my posiadamy jeszcze odcień fuchsia i też jest świetny:) pomadki są rewelacyjne, więc polecamy:)

      Usuń
  8. Zastanawiałam się nad kupnem tego korektora healthy mix, bo mam podkład i jestem zadowolona, ale nie kupiłam :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. korektor jest o wiele lepszy niż podkład (oczywiście w naszej opinii):)

      Usuń
  9. Nic z nich nie jest moim ulubieńcem albo jeszcze o tym nie wiem ;) olejek loreal czeka na swoją kolej a szminkę taką kupiłam Mamie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam żadnego z Twoich ulubieńców :) U mnie ulubieńcami listopada, a właściwie jego końcówki są piaski Wibo i pomadka Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a my jeszcze żadnego piasku w swojej kolekcji nie mamy, jakoś nas nie przekonały:)

      Usuń
  11. Podkład z Rimmela jak wiecie z mojej notki mam :D i go baaardzo lubię :D a korektor Bourjois kupiłam siostrze na mikołaja.. i żałuję teraz, że sama sobie go również nie zakupiłam :((( :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. teraz akurat jest przecena w SP -30% na produkty do twarzy z Bourjois, ale oczywiście nie kusimy:)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. na paznokciach jeszcze lepiej, choć trwałością nie grzeszy:)

      Usuń
  13. Nie znam żadnego z tych kosmetyków, ale pomadka ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie ma tutaj produktu, którego nie chciałabym przetestować ;) Obserwuję i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. jestem ciekawa tego olejku Elseve, ale nie widzę we wpisie recenzji...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo dziękujemy za spostrzeżenie, już poprawiłyśmy:)

      Usuń
  16. a właśnie szukam jakiegoś korektora ;) interesujące posty! Pozdrawiam i zapraszam do mnie ! ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...