czwartek, 12 grudnia 2013

John Frieda brilliant brunette enhancing conditioner - odżywka do włosów

Cześć Dziewczyny!

Jak już pisałyśmy na blogu kiedy chodzi o pielęgnację naszych włosów to co do zasady niewielu produktom jesteśmy wierne. W trakcie poszukiwań nowego produktu do przetestowania, natrafiłyśmy na odżywkę od Johna Friedy, która na wizażu zbiera bardzo dobre opinie. Postanowiłyśmy więc przekonać się na własnych włosach…


Obietnice producenta:
Nowa ulepszona wersja odżywki dla brunetek od John Frieda.
Odżywia, włosy są błyszczące i jedwabiście miękkie.
Polecany do wszystkich odcieni brązu.

Ocena:
Od tego produktu oczekiwałyśmy wiele. Odżywka okazała się dobrym produktem, jednak żadną właściwością nie powala na kolana. Zacznijmy od plusów. Odżywka sprawia, że włosy po jej zastosowaniu są miękkie w dotyku oraz pełne blasku. Dodatkowo wyraźnie je wygładza i ułatwia rozczesywanie. Ogólnie można powiedzieć, że włosy wyglądają na zdrowe i zadbane. Dalej, odżywkę łatwo rozprowadza się na włosach oraz łatwo się ją spłukuję. Ma lekką konsystencję, dzięki czemu nie obciąża włosów, nawet po nałożeniu jej u nasady włosów. Działa błyskawicznie, efekty są widoczne już po kilku chwilach, nie trzeba trzymać jej długo na włosach. Jest też wydajna. Włosy wydają się nawilżone, jednak nie wierzymy w ich intensywne odżywienie. Jednak, jedną z głównych obietnic producenta jest pogłębienie koloru i temu zadaniu odżywka nie sprostała, co jest jej głównym minusem. Dodatkowo zawiera w składzie silikony, które niektórym (nie nam) mogą przeszkadzać. 
Produkt pomimo, że spełnia dobrze swoją funkcję, to jednak jest to odżywka, która nie zachwyca. Przez to właśnie nie wrócimy do niej tak szybko.

Czy miałyście z nią do czynienia? Czy polecacie może jakieś inne produkty tej marki?

Ps. WYGRAŁYŚMY!!!:) Wczoraj dowiedziałyśmy się o wygranej w rozdaniu na blogu  http://mojekosmetykiiinnewybryki.blogspot.com/. Bardzo dziękujemy! Cieszymy się tym bardziej, że jest to nasza pierwsza wygrana:) Więcej na pewno poczytacie na blogu później:)

Pozdrawiamy,
O&A

5 komentarzy:

  1. Mam ją w zapasach i jestem ogromnie ciekawa jak się u mnie sprawdzi. Może w duecie z szamponem da sobie radę z pogłębieniem koloru :)

    OdpowiedzUsuń
  2. zapraszam do mnie, może zechcesz wziąć udział w rozdaniu ;)
    cllaudii.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używałam produktów tej firmy i jakoś mnie nie ciągnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapowiada się ciekawie :) Jeszcze nie miałam okazji jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję wygranej :) Co do odżywki, też jestem brunetką, myślałam, że to będzie coś lepszego, ale widzę, że szału nie ma :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...