sobota, 14 grudnia 2013

Lovely nude make up kit

Cześć Dziewczyny!

Dzisiaj chcemy pokazać wam nowość od firmy Lovely. Bardzo rzadko spoglądamy do szafy tej firmy. Po dobrych doświadczeniach z cieniami holographic eyes, o których pisałyśmy tutaj , miałyśmy jednak dobre przeczucia…








Ocena:
Paletka zawiera 12 cieni, wszystkie z nich utrzymane w neutralnej tonacji, co czyni ją uniwersalną. Na paletkę składają się 3 cienie matowe oraz 9 cieni satynowych z drobinkami. Cienie mają dobrą pigmentację (jednak lepszą zdecydowanie wykazują się cienie satynowe). Matowe nadają się idealnie do wykończenia makijażu, z ich pomocą można rozjaśnić wewnętrzny kącik i łuk brwiowy oraz rozetrzeć granice innych cieni. Dodatkowo cienie się nie osypują i całkiem nieźle utrzymują się na powiece, nawet bez bazy. Co do jakości cieni nie mamy żadnych zastrzeżeń. Najgorzej spisał się czarny cień, który jest słabo napigmentowany. Ogromnym plusem tej paletki jest ilość cieni, które są bardzo dobrze dobrane, współgrają ze sobą, można przy ich użyciu wyczarować makijaż zarówno dzienny, jak i wieczorowy oraz cena produktu. Cieszymy się, że producent postawił na jakość cieni, a nie na opakowanie, które jest nietrwałe. Gorąco polecamy, nie można z nimi popełnić błędu!:)

A teraz cienie w akcji:J

Użyte cienie:



Użyte cienie:


Czy Wam też podoba się ta paletka? Skusicie się na nią?
Pozdrawiamy,
O&A

19 komentarzy:

  1. Kolorystycznie jest dla mnie idealna.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetnie wyglądają na oku ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Szukam jej ciągle i nigdzie nie ma :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo głośno się o niej zrobiła, ale pewnie wróci na półki:) powodzenia w poszukiwaniach:)

      Usuń
  4. teraz na każdym blogu jest :)
    ja też już ją mam, niedługo będę sprawdzać jak sobie radzi.

    OdpowiedzUsuń
  5. kupiłam, pomalowała się i jestem zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. modlę się żeby ją spotkać w poniedziałek w rossmannie. dawno nie miałam ochoty na żadną paletkę, ale ona jest taka piękna, że musi być moja :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre cienie wydają się dość dobrze napigmentowane :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo chciałam ją mieć, ale w sklepie mi się nie podobał i odpuściłam

    OdpowiedzUsuń
  9. przepiękna paleta! uwielbiam takie naturalne kolory na powiekach <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, kolory są śliczne ;) Muszę ją znaleźć w sklepie ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie mam dostepu do tych cieni, ale ciekawe jest w jaki sposob wszyscy je przedstawiaja na blogach. Sliczne zdjecia.
    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. miałam ją w ręku, teraz żałuje że nie kupiłam :(
    zapraszam do mnie http://beauty-by-cleeoo.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam wystarczająco cieni w tym kolorze, choć prezentują się i w opakowaniu i na powiece przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...