niedziela, 1 grudnia 2013

Trochę spóźnione zakupy z Rossmanna

Cześć Dziewczyny!

Na większości blogów takie posty już dawno się pojawiły, ale my postanowiłyśmy poczekać do zakończenia akcji promocyjnej, żeby zebrać wszystko i pokazać Wam w jednym poście. Podsumowując, większość produktów z naszej listy zakupowej, którą pokazywałyśmy tutaj – klik klik zakupiłyśmy, sporo też trafiło do naszych koszyków niespodziewanie J Kilka z nich jest powrotem do tego czego już używałyśmy i się sprawdziło, część to nowości, z którymi pierwszy raz będziemy mieć styczność…



Czy miałyście jakieś produkty z powyższego zdjęcia? Jakie są Wasze z nimi doświadczenia? 
Pozdrawiamy,
O&A

23 komentarze:

  1. ja mam ten zielony tusz i średnio się sprawdza;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a my miałyśmy go wiele razy, co prawda jakiś czas temu, ale zawsze byłyśmy zadowolone, zobaczymy czy coś się zmieniło:)

      Usuń
  2. O czekoladce słyszałam wiele dobrego, natomiast ten fluid Rimmel stay matte moja mama używa i jest bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podkład z Rimmel miałyśmy już wcześniej i byłyśmy (i jesteśmy) z niego zadowolone:) A czekolada z Bourjos to dla nas nowość - zobaczymy jak się sprawdzi:)

      Usuń
  3. Świetne kosmetyki zakupiłaś :)) Podobają mi się te podkładziki :)
    Zapraszam do siebie i wzajemnej obserwacji :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Podkład Bourjois <3 uwielbiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a my miałyśmy starą wersję podkładu healthy mix i przypadła nam do gustu, ale nie zachwyciła, dlatego postanowiłyśmy dać szanse tym:)

      Usuń
  5. Jestem bardzo ciekawa podkładu z Rimmela :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. akurat tym zakupem poczyniłyśmy zapasy, a recenzja tego podkładu już pojawiła się u nas na blogu:)

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. na szczęście nie za jednym razem, byłyśmy w Rossmannie kilkukrotnie:)

      Usuń
  7. Duże zakupy i takie lubię :)) Pomadki uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Widzę, że czekoladka Bourjois to był hit na tej promocji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ciekawe czy okaże się tego warta, ale zakładamy, że tak:)

      Usuń
  9. Nic nie miałam :) Ale puder Stay Matte ma współlokatorka i ciągle do niego wraca :P

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam True Match, to jest jeden z moich najulubieńszych podkładów :) Burżujskie czekoladki też mnie kusiły, ale mam narzucony szlaban na kolorówkę, dopóki nie zużyję choć części swoich zbiorów ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...