czwartek, 10 października 2013

Iwostin Purritin żel do mycia twarzy – recenzja

Cześć Dziewczyny!

Dziś przychodzimy do Was z recenzją produktu, który znalazł się w pierwszym poście o ulubieńcach, który możecie znaleźć tutaj. Niedługo trafi do denka, więc czas, aby poświęcić mu kilka słów więcej. Mowa o żelu do mycia twarzy Iwostin Purritin.


Obietnice producenta: „Dokładnie oczyszcza skórę. Normalizuje pracę gruczołów łojowych.
Ogranicza rozwój bakterii P. acnes. Stymuluje regenerację naskórka. Nie podrażnia i nie wysusza skóry. Nie zawiera mydła. Nie wysusza skóry.

Ocena:
Żel do mycia twarzy Iwostin Purritin ma lekką, przejrzystą i żelową konsystencję. Jest przeznaczony do skóry tłustej, mieszanej, skłonnej do  zmian trądzikowych i wrażliwej. Dokładnie oczyszcza twarz, nie używamy go do zmywania makijażu, ale z tym także całkiem nieźle sobie poradził. Jest bardzo delikatny, łagodzi skórę, przynosi jej ukojenie. Nie wysusza skóry oraz jej nie podrażnia, tym bardziej jej nie zapycha. Nadaje się do stosowania zarówno rano, jak i wieczorem. Po jego użyciu zmiany trądzikowe są złagodzone, zapobiega powstawaniu nowych. Przy regularnym stosowaniu produktu można zauważyć niewielką poprawę kondycji skóry.  Po jego zastosowaniu skóra jest wyraźnie czystsza i zmatowiona. Produkt jest bardzo wydajny, a jego jedynym minusem jest nieprzyjemny, intensywny zapach.
Czy miałyście do czynienia z tym żelem? Jakie są Wasze doświadczenia? I czy polecacie jakieś inne produkty do mycia twarzy?
Pozdrawiamy,
O&A

14 komentarzy:

  1. nie miałam nic z tej linii Iwostin ale marke znam i w sumie to nawet lubię;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest skierowana do skóry mieszanej i tłustej, ale też wrażliwej, więc jeżeli taką masz, na pewno będziesz zadowolona:)

      Usuń
  2. Ja miałam też żel, ale nie byłam zadowolona strasznie mi wysuszył skóre. Polecam Cetaphil! przy okazji zapraszam do mnie na bloga

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam okazji spróbować, ale niedawno zapisałam sie do nowej akcji z Iwostinem, więc może się uda ;)

    U mnie post o najbardziej inspirujących mnie blogach.
    Może dzieki niemu dowiesz się o miejscach w internecie, które warto odwiedzić ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powodzenia, obyś miała okazję przetestować i obyś była zadowolona z produktów:)

      Usuń
  4. nigdy go nie miałam, ale podejrzewam, że zapach mógłby mnie drażnić.. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety trochę sprawiał, że aplikacja była mniej przyjemna, ale poza tym sprawdził się świetnie:)

      Usuń
  5. żelu nie znam ale generalnie kosmetyki Iwostin jeszcze nigdy mnie nie zwiodły :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...