sobota, 2 listopada 2013

Rimmel stay matte foundation – recenzja

Cześć Dziewczyny!

Dlaczego ciągle kupujemy podkłady? I nawet wtedy, gdy wydaje nam się, że znalazłyśmy już swój ideał i tak czujemy pokusę, aby wypróbować coś nowego. Dlaczego? Otóż, każda z nas najbardziej chyba pragnie zdrowo wyglądającej, gładkiej skóry. I oprócz pielęgnacji (która jest zdecydowanie na pierwszym miejscu), to właśnie podkłady są narzędziem, które mają nam pomóc oszukać wszystkich, że nasza cera jest właśnie w takim dobrym stanie. Dzisiaj opowiemy Wam o nowości od Rimmela, podkładzie matującym w musie.


Obietnice producenta:
Nowy podkład Rimmel Stay Matte zapobiega świeceniu się cery, a dzięki zastosowaniu mikrosferycznych pudrów skóra jest jedwabiście gładka i miękka. Lekka, kremowa formuła podkładu wyjątkowo łatwo rozprowadza się na skórze, a w połączeniu z emulgatorami żelowymi płynnie i równomiernie łączy się ze skórą bez rolowania się i efektu maski. Matowe wykończenie zawdzięcza opatentowanej japońskiej formule żelu pielęgnacyjnego. Zawarty w podkładzie kaolin zapewnia matową, lecz promienną cerę. Zawiera bardzo lekki matujący puder, wszystko po to, by stworzyć nieskazitelne, jedwabne, wolne od błyszczenia się wykończenie makijażu, które utrzymuje się cały dzień, pozostawiając skórę świeżą i naturalnie matową. Podkład może także pochwalić się nowym opakowaniem, dziewczęcą, smukłą linią oraz tubką w kolorze czystej bieli. Jest ona lżejsza, wygodniejsza i bardziej praktyczna, niż szklane opakowania. Przyciąga wzrok fioletową zakrętką oraz symbolem ikonicznej korony Rimmel. Rozbudowana gama 7 odcieni oznacza, że każde kobieta znajdzie odcień dla siebie. Twarzą kosmetyku jest Georgia May Jagger. 

Ocena:
Podkład Stay matte jest naszym nowym odkryciem. Już przy pierwszym użyciu oczarował nas do tego  stopnia, że od razu zaopatrzyłyśmy się w kolejne jego opakowania. Ale z oceną poczekałyśmy, aby potestować go trochę dłużej i w różnych warunkach.  Po pierwsze, dobrze się rozprowadza, ma konsystencję musu, jest gęsty i bardzo wydajny, już niewielka ilość wystarczy do pokrycia całej twarzy. Ma matowe wykończenie, ale nie jest to płaski, sztuczny mat. Stan taki utrzymuje się bardzo długo, osoby ze skórą mieszaną mogą nawet nie potrzebować przypudrowania. Na twarzy nie ciemnieje, nie ściera się, nie podkreśla suchych skórek, ale nie jesteśmy pewne czy sprawdziłby się u osób ze skórą suchą. Ma średnie w kierunku mocnego krycie, zakrywa zaczerwienienia oraz radzi sobie z mniejszymi niedoskonałościami. Dodatkowo nie podkreśla porów, nie zapycha, nie pogarsza stanu skóry. Opakowanie na plus, łatwo pomieści się nawet w niewielkiej kosmetyczce, jest także lekkie. Jedynym minusem dla niektórych może być gama kolorystyczna,  najjaśniejszy kolor do wyboru nie należy do najjaśniejszych dostępnych na rynku. Jest to jeden z naszych ulubionych dziennych podkładów, który warto wypróbować J

Miałyście już z nim do czynienia? Jakie są Wasze wrażenia?
Pozdrawiamy,
O&A

29 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. na prawdę warto wypróbować, chyba, że masz skórę suchą, wtedy niekoniecznie:)

      Usuń
  2. o to jak najjaśniejszy nie jest jasny to dla mnie się nie nadaje :( bo ja jestem bladzioch :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. na prawdę myślimy, że warto, tym bardziej za taką cenę:)

      Usuń
  4. Nie miałam go, ale chętnie go sobie sprawdzę podczas wizyty w drogerii. Jestem bladziuchem i skoro twierdzicie, że najjaśniejszy kolor wcale nie jest taki jasny to może być dla mnie problem, bo potrzebuję bardzo jasnego kolorku ;) Ale może akurat będzie odpowiedni ;)
    Obserwuję i pozdrawiam ;*
    zapraszam także do siebie na http://anetine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. musisz koniecznie sprawdzić kolor w drogerii, ale nawet jeśli okaże się za ciemny, to może będzie odpowiedniejszy na lato:)

      Usuń
  5. lubiłam podkłady Rimmela, ale później zaczęłam sięgać po Clinique ze względu na własciwości pielęgnacyjne, ten jednak bardzo mnie zaciekawił i jest na pewno tańszy od Clinique, obejrzę w drogerii, zobaczę czy kolor mi odpowiada i za pewne wezmę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. my też bardzo lubimy podkłady rimmel, ale czułyśmy, że brakuje w ich asortymencie porządnego podkładu matującego, wreszcie się pojawił:)

      Usuń
  6. nie miałam, może przez to że jestem przyzwyczajona do jednego

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a my właśnie ciągle próbujemy nowe, ale ten bardzo pozytywnie nas zaskoczył:)

      Usuń
  7. Jeszcze go nie miałam, ale po Twojej recenzji chcę go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z przyjemnością go zakupię w przyszłe lato :) zimą tak 'się nie świecę' :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na lato będzie idealny, tym bardziej, że bardzo dobrze trzyma się na skórze:)

      Usuń
  9. Nie posiadam go w swoich kosemtycznych zbiorach.....to nowy produkt....i widac ze dobry.......musze sie rozejrzec za nim :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. koniecznie wypróbuj:) ciekawe czy Tobie także przypadnie do gustu:)

      Usuń
  10. jakoś jeszcze nie miałam okazji go poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakoś nie kusi mnie ob, aby go wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  12. Muszę wypróbować, zobaczymy jak sprawdzi się u mnie. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też jesteśmy bardzo ciekawe:) oby równie dobrze jak u nas:)

      Usuń
  13. nie miałam go ale ostatnio o nim sporo słyszałam;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i wydaje nam się, że większość opinii chyba jest pozytywnych:)

      Usuń
  14. niestety nie mialam okazji miec, szukam idealnego to moejj jasnej karnacji

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. do jasnej pewnie znajdziesz odcień, do bardzo jasnej możesz mieć problem:)

      Usuń
  15. Z podkładami Rimmel mi nie po drodze ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze:)

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...